Dermalogica

„Starostlivosť o pleť nie je o kráse, rozmaznávaní, luxuse či pôžitku. Starať sa o pleť je rovnako dôležité ako starať sa o chrup. Je to zdravotná nevyhnutnosť. A to, že budete v dôsledku toho vyzerať lepšie, je už druhoradé“.

                                                                                                                                                                                Jane Wurwand, zakladateľka IDI a Dermalogica

Zásadná odlišnosť od iných kozmetických spoločností spočíva v tom, že Dermalogica je výskumný ústav a vzdelávací inštitút, ktorý ponúka svoje prípravky, nie kozmetická značka s podporným vzdelávaním.

Zakladateľkou je angličanka Jane Wurwand, bývalá pleťová terapeutka, ktorá emigrovala do USA. Ako pleťový terapeut vedela, aká je dôležitá profesionálna starostlivosť a preto sa pokúšala vyvinúť takú kozmetickú radu, ktorá by prinášala porovnateľné výsledky s profesionálnou starostlivosťou v salóne.

Tak sa zrodila Dermalogica.

Medzinárodný Dermálny Inštitút Dermalogica vznikol v roku 1986 v Spojených Štátoch s jasným cieľom – Ponúknuť zákazníkom kvalitné prípravky bez obsahu bežne používaných zložiek ako lanolín, denaturovaný alkohol, minerálne oleje, umelé farbivá a parfém, ktoré prinášajú zároveň riziko podráždenia pokožky. Každý produkt značky Dermalogica, je vyvinutý v laboratóriach Medzinárodného Dermálneho Inštitútu (The International Dermal Institute), obsahuje len tie najčistejšie a najkvalitnejšie dostupné zložky. Prípravky Dermalogica sú ponúkané vo viac ako 80 krajinách sveta vyškolenými kozmetičkami s osobným prístupom a individuálnym poradenstvom. Kompletný systém starostlivosti o pleť je pre každého klienta „ušitý na mieru“ na základe unikátnej analýzy pleti FACE MAPPING, pri ktorej profesionál najprv „dekóduje“ jednotlivé zóny pleti preto aby mohol ponúknuť program starostlivosti na zlepšenie zdravia pleti, ktorý prinesie viditeľné výsledky.

Filozofiou Dermalogiky nie sú luxusné flakóny, nezmyselne vysoké ceny alebo  modelky s bezchybnou pleťou na reklamných plagátoch. Rovnako ako pri starostlivosti o zuby, ide v prvom rade o zdravie pokožky. Dermalogica nesľubuje zázraky, ale prináša skutočné výsledky, ktoré priamo súviasia s kvalitným zložením prípravku ako aj jeho profesionálne doporučenie na základe analýzy face mapping. Dermalogica ponúka produkty určené na starostlivosť o pleť a telo, radu slnečných prípravkov a starostlivosť adresovanú špecifickým potrebám mužskej pleti.

„Nie sme iba krásni“..

Zdravá pleť nemá nič spoločné s krásnym balením produktu ani s modelkami. Naše produkty prinášajú pri každodennom používaní skutočné výsledky. Takže, aj keď naše balenie možno neladí s farbou vašej kúpelne, môžete si byť istý, že náš čas sme strávili nad vývojom zloženia prípravkov, ktoré vašej pleti poskytnú všetko to, čo potrebuje a to bez pridania škodlivých látok ako minerálne oleje, lanolín, umelé farbivá, parfémy alebo inej lacnej vaty. Samozrejme, je to s nimi jednoduchšie, ale sú to látky, ktoré sú pre vašu pleť škodlivé. Miesto toho používame látky, o ktorých sme presvedčený, že fungujú – naša istota je založená na spätnej väzbe od odborníkov po celom svete, ktorý s našimi prípravkami pracujú každý deň a dosahujú s nimi skvelé výsledky.

Dermalogica nie je „bio“ ani „organická“ kozmetika, jej princíp spočíva v kombinácii západného výskumu prírodných kozmetických zložiek a odkazmi východnej filozofie tak, aby sme používaním prípravkov dosiahli čo najlepšie výsledky.

38 dôvodov prečo si Dermalogicu zamiluje každý:

1. Nie sme trendoví – hľadáme jednoducho čo najlepšie riešenia na problémy s pleťou.

2. Ide nám o vzdelávanie našich zákazníkov tak, aby sa vedeli zorientovať v potrebách svojej pleti aj v širokej ponuke dnešného trhu.

3. Nepodporujeme klamlivú reklamu – nesľubujeme zázraky, odstránenie problému či vylepšenie problému do určitej doby a pod., garantujeme len realistické výsledky na základe obsahu prípravkov a ich profesionálnom doporučení.

4. Odlišné profesionálne ošetrenia, žiadne určené postupy – každé ošetrenie je jedinečné, zakaždým iné – rešpektujeme autenticitu profesionálov a požiadavky klientov

5. Zákazníci majú nárok na poradenstvo zdarma a „recept“ – Face mapping sheet na základe aktuálneho stavu pleti

6. Netestujeme produkty ani ingrediencie na zvieratách

7. Žiadne zložité používanie, ak chceme naučiť verejnosť starostlivosti o pleť komplexne, nesmie to byť zložitejšie ako umývanie zubov

8. Používajú sa iba účinné a bezpečné prírodné ingrediencie – chceme čo najzdravšiu pleť, ale bez vedľajších účinkov

9. Prvá spoločnosť na svete, ktorá uviedla na každom obale kompletný zoznam ingrediencií

10. Prvá spoločnosť na svete, ktorá vo svojich reklamných materiáloch fotí nenalíčené „modelky“

11. Okrem produktov, vlastní profesionálny koncept a terapie: Face mapping, Skin Bar, Microzones…

12. Vysoko aktívne formule – prvý krém s obsahom 20% obsahom vit. C

13. Minimum zbytočnej vody vo všetkých prípravkoch

14. Žiadna umelá parfumácia

15. Žiadne umelé farbivá

16. Žiadne minerálne oleje a ropné deriváty

17. Žiadny denaturovaný lieh – Multi Active Toner – prvá pleťová voda bez alkoholu na svete

18. Žiadne mydlo – Special Cleansing Gel – prvý umývací gel na tvár bez mydla na svete, od r. 1986 nezmenil zloženie

19. Total Eye Care – prvý očný krém s SPF /15/

20. Daily Microfoliant – prvý exfoliant – peeling – pre denné použitie, aplikovateľný okolo očí

21. Žiadny lanolín

22. Žiadne kontaminovateľné dózy, všetko je v tubách

23. Balenia sú účelné, hygienické a ľahké

24. Plast je recyklovateľný a v prírode rozložiteľný

25. Balenia sú zablombované

26. Balenia sú spotrebovateľné do konca, sú mäkké, vytlačiteľné a rozstrihnuteľné

27. Niektoré obaly sú doplniteľné

28. Takmer všetky produkty majú svoje vzorky

29. Čo najväčšie možné spotrebiteľské a profesionálne balenia

30. Cestovné balenia – Kits – na jeden mesiac či vyskúšanie

31. Všetky prípravky sú kombinovateľné, nieje vždy nutné ani žiadúce používať celú spotrebiteľskú radu, dá sa riešiť viac problémov pleti naraz

32. Žiadne zložité názvy, ak je niečo hydratačná maska tak sa to tak aj volá

33. Žiadne delenie na nočné a denné krémy

34. Všetky produkty sú unisex, čo podporuje vôňa aj obaly

35. Umývacie a odličovacie produkty sa riedia vodou až doma – úspora peňazí a životného prostredia

36. Vzdelávací systém je zameraný na tú najvyššiu úroveň terapeutov

37. Žiadna filmová hviezda nikdy nebola a nieje „Dermalogica Face“, ale používa Dermalogicu a verejne sa k nej hlási napr. Madonna, Julianne Moore, Gwyneth Paltrow, Jessica Alba, Petra Nemcová, Katie Holmes, Angelina Jolie, Kate Hudson, Drew Barrymore, Victoria a David Beckham, Mat Damon, Orlando Bloom….

38. V našich reklamných materiáloch sa ukazujú normálni ľudia rôzneho veku, pohlavia, rasy a stupňa atraktivity

OŠETRENIE PLETI DERMALOGICA konceptom ZDRAVÁ PLEŤ

„pripravené na mieru“ pre akýkoľvek typ a stav pleti

Profesionálne ošetrenie Dermalogica 100% zohľadňuje všetky momentálne aj dlhodobé potreby Vašej pleti vďaka podrobnej analýze 14 zón pleti – Face Mapping. Ošetrenie je jedinečné a zakaždým ušité presne na mieru. Zohľadňuje aktuálnu každodennú starostlivosť, momentálny stav a potreby všetkých jednotlivých zón tváre.

Ošetrenie kombinuje všetko čo je potrebné pre ozdravenie a udržanie pleti v čo najlepšej kondícii:

• profesionálne dvojité povrchové čistenie pleti 
• exfoliácia 
• extrakcia / manuálna alebo ultrazvukovou špachtľou, príp. kombinácia / 
• ručná masáž 
• pleťová maska 
• sérum 
• záverečný krém 
• make – up (voliteľné) 
• starostlivosť o pery

Súčasťou každého ošetrenia môže byť úprava a farbenie obočia, rias, depilácia a pod.

Previous

GERnétic – Starostlivosť o telo

Odstránenie pigmentácii a žiliek

Next
Item added to cart.
0 items - 0.00
error: Content is protected !!