Všeobecné obchodné podmienky – tovar

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Všetky objednávky zadané prostredníctvom internetového obchodu www.oxyland.sk sú záväzné. Zadaním objednávky (vyplnením a odoslaním objednávkového formulára kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.)
  2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých, formulárom predpísaných údajov a náležitostí.
  3. Ceny tovaru sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru. Ceny za dopravu sú uvedené pri výbere spôsobu dopravy. Pred odoslaním objednávky bude celková cena dodávky vypočítaná a zákazník odsúhlasí konečnú cenu tovaru vrátane dopravy a všetkých prípadných poplatkov.
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.
  5. Vyplnením a odoslaním objednávkového formulára dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na zhromažďovanie a archivovanie osobných údajov o kupujúcom a o jeho nákupoch.

Dodacie podmienky

  1. Dodacia lehota:
    Akonáhle dostaneme vašu objednávku, náš pracovník ihneď zistí, či je vami objednaný tovar na sklade. Ak je tovar na sklade, doručíme vám ho podľa vybraného spôsobu dopravy – tovar si vyzdvihnete osobne u nás v salóne alebo tovar zašleme balíkom prostredníctvom Slovenskej pošty. Ak tovar na sklade nie je, pracovník z oddelenia zákazníckeho servisu vás o tom bude informovať. V obidvoch prípadoch vám bude do 1 pracovného dňa oznámené, kedy presne vám bude tovar dodaný. Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov sú potvrdzované vždy nasledujúci pracovný deň. Doba dodania sa v tomto prípade o nepracovné dni predlžuje.
  2. Spôsob dopravy:
    Spôsob dopravy si zákazník volí sám v objednávkovom formulári, t.j. pred odoslaním objednávky.
  3. Možnosti dopravy:
    • osobný odber v salóne Oxyland, Žriedlova 11, 040 01 Košice v cene 1 EUR
    • balíkom cez Slovenskú poštu v cene 4 EUR
    • balné si neúčtujeme
  4. Možnosti platby za tovar:
    V našom obchode je iba 1 možnosť platby za vami vybraný tovar:
    • vopred prevodom na náš účet cez PAY by SQUARE:
      IBAN: SK4211000000002949460512
      SWIFT: TATRSKBX

Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)

  1. Podľa § 12 zákona 108/2000 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez znakov používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať naspäť v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania). Po doručení vráteného tovaru predávajúci najneskôr do 10-tich dní zákazníkovi vráti naspäť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom.
  2. Ak si želáte vrátiť tovar, spolu s tovarom alebo e-mailom zašlite podpísané Odstúpenie od zmluvy podľa tohto vzoru .
vzor_odstupenie_od_zmluvy

  1. V prípade, že ste si tovar objednali,zaplatili a tovar sa nenachádza na sklade pričom nevieme garantovať jeho termín dodania, platbu Vám vrátime do 2 pracovných dní odo dňa kedy bola platba pripísaná na náš bankový účet.

Alternatívny spôsob riešenia sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu info@oxyland.sk  

2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.  

3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.  

4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho- riesenia-spotrebitelskych- sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.  

5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.   

6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.

  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

  7. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.  

8. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky platia v uvedenom znení na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky v prípade, že nie je medzi účastníkmi iná písomná dohoda. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platných v deň odoslania objednávky, platnú výšku ceny objednaného tovaru(vrátane expedičných a dopravných nákladov) uvedenú v cenníku na internetovej stránke, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zákonných úprav zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného a Občianskeho zákonníka. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Item added to cart.
0 items - 0.00
error: Content is protected !!